4 - 0 TILL SVERIGEN, GO !

Fixade massvis med nya goa låtar innan, men inte i mp3 format så dem funkade inte i min mp3 (suck) så nu har jag fixat nya och i mp3 format. I alla fall.. träningen gick kanon, svettigt värre och egentligen tränade jag innan träningen för jag cyklade dit (8 km) elaka föräldrar man har när inte mopeden fungerar så är dem inte hemma som de sagt att det ska vara. Jaja lite mer träning är väl bara bra antar jag.
Ska hoppa in i duschen nu, egentligen vill jag se matchen men ville fixa låtarna först och duscha.. ah precis. Sen hör jag när det blir mål det står väl 4-0 nu ? får titta de sen.
Imorgon kör jag på jeans och t-shirt. Om det inte visa sig vara lika kvavt som idag då drar jag väl på mig shorts eller något.
 


SV:

HAHA jaha, där ser man xD :$$

2011-06-07 kl 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback