förkyld så de smäller om att..

Godkväll säger jag med snor ända ner till fötterna..  skämt och sido, har blivit superförkyld. Kände mig frisk idag förutom halsen som fortfarande låter som en gubbe men annars mådde jag bra, men blev snabbt trött och huvudverken kom. Nu mår jag bättre, har sovit sen skolan slutade och är mest förkyld nu. Det är fredag, Johannes skulle följt med hem men då skulle han bara fått titta på när jag sov så tänkte inte besvära honom med det.  Maten är snart klar. Köttgryta & ungspotatis och sås. Let's dance som brukar sluta med en film istället annars händer ingentingen speciellt mer ikväll. Försöka krya på mig. Imorgon blir det ingen träning för min del  :( .

Ha en fin kväll kram !

Gammal gammal bild !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback