friday night

Heey !
Idag är det allt fredag igen. Fiiint. Har varit en bra dag, sara vart sjuk annars allt som vanligt. Efter skolan har jag fikat med mammas och hennes kompis Majlis. Hon är så snäll och rolig ! :D  Jag ska snart ta på mig kockmössan, (inte för att jag har någon) men lotsas kan man ju. Laga kyckling, ris och sås tänkte jag (: Ikväll är det Let's dance och sen blir det en film jag fått från sara.  

Imorgon är det fotbollsträning äntligen! Blir riktigt roligt det känner jag på mig! Och efter det får jag skynda mig och ta en buss till rottne för att se en match tsm med Jansson. Och därefter följer Winqvist med mig hem och vi ska leka hela kvällen så mysigt! Ska se melodifestivalen och se någon film och lite sånt trevligt. Hon sover inte men iaf.
Där vart min helg för på söndag händer aldrig något speciellt så det får bli blogg dag för mig. Imorgon lär jag ju inte hinna blogga så mycket men ska försöka skriva något inlägg (:

Nu blir det matlagning tjohej !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback