I survived !

Jag har oroat mig helt i onödan !  Det vart gemensam träning så jag slapp ta hand om det som tränare, några andra hjälpte till så skönt så jag vet inte vad.  Jag ska ta mig en dusch nu och sen läsa igenom lite biologifrågor.  Lyssnar förresten på melodifestivalslåtarna som varit nu, säger som sara, de brukar man inte kunna lyssna på förns tävlingen är klar :o särskillt inte de som gått till globen. Men men det stör inte mig för jag gillade vissa låtar väldigt mycket (: 

Imorgon är det redan fredag, kändes som måndag så denna nyhet att det är fredag är ju såå kanon. Ska vara kocken imorgon, som jag brukar när det är hemma kvällar. Det blir kyckling, ris och sås har inte bestämt mig för såssmak ännu men de blir nog något smaskigt. Sen har jag fått en film av Sara,  Gullivers resor eller vad den heter, ska nog se den imorgon med.  Nu blir det duschen tjaadå!

JJag

2011-03-04 kl 12:27:09

Skit i kommentaren där uppe.. min dator dampa xD



Jag skulle säga att jag verkligen gillar din blogg, den e så intressant och läsa. Och du är ju bara för söt! :D

2011-03-04 kl 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback