Presenter & nya stuffs :D

Hejsansvejsan !
Idag är det min älskade mammas födelsedag ! Mååånga grattiskramar till henne det är hon så värd! Jag drog till stan med pappa och syster efter skolan och köpte presenter till henne som hon ska få ikväll och så blir det tårta som jag ska dekorera eller vad det heter. Blir en finfin kväll de här! :D
Köpte inte bara saker till mamma jag hittade lite till mig själv hehe. Ett par blåa jeans, vita converse & en svart vindjacka. Skinnjackan är lite för kall just nu. Mamma vill inte att jag börjar med de vita conversen än men de ska jag ändå det är faktiskt jag som ha betalt dem så de så! Blir de nya jeansen och skorna imorgon.

199:- H&M

299:- Dinsko.

Nu blir det mat och fira mammi kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback