Search your heart - search your soul

På några minuter fick jag ett ryck och tog på mig dojjerna och sprang en runda vilken gjorde att jag fick ett bättre humör. Är piggare nu men samtidigt trött efter rundan, blev några kilometers runda plus lite styrke efteråt så de var skönt, i alla fall nu efterråt. Fick lite energi och satte mig med plugget en timme. Känns bra nu kan jag de jag ska kunna. Om 20 minuter börjar Mästerkock som jag ska se. Tills dess blir det spotify och försöka hitta lite nya låtar.
Nu ska jag ha en bra onsdagskväll istället :)


Imorgon är det torsdag skönt för sen är det redan helg igen!
Drar nog på mig ett par svarta chinos, vitsvart randig tröja och converse är det inte tillräckligt varmt blir det halsduken med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback