som om någon häller citrondroppar i öppet sår

Heej !
När man inte har någontingen att skriva så är det ingen mening och det är precis vad jag inte har haft de senaste dagarna. Idag är det tisdag och min hals är inte okej.. det känns som om någon häller citrondroppar i ett öppet sår :(  Det har bara blivit sämre men idag vart jag ändå tvugen att dra till skolan för jag färgade håret idag. Eller jag slingade det lite guldigt så det är ljusare nu. Var hos Jansson efter det och åt lite scones och sen kom bussen hem. Det blev traktor skjuts hem för bilarna vart inte hemma hah,, pretty awesome att ha en sådan far!

Imorgon händer ingenting, har tagit fram kläder ifall jag drar dit vilket jag inte är säker på. Är halsen som nu så går jag absolut inte dit men man kan ju alltid krya på sig. Kan inte ens svälja mitt te, buhu..

               


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback