TANKEN SKRÄMMER MIG..

Om man bortser från att jag tänk för mycket på en grej idag så har min dag varit bra.
På morgonen, trött som ett svin för att klockan vreds framåt (det gjorde väldigt mycket kändes det som). Åkte jag och familjen till mormor och började med lite fika. Arbetade sen i skogen, plockade grenar efter att far röjde med röjsågen. Efter en stund så gav far mig röjsågen och ba varsegod nu får du testa. Jag ba glodde och förstod inte. För mig så ser en röjsåg läskig och dödande ut haha men ah de vart super roligt att röja med den! bara att mina handleder förstördes rejält :(  men jag högg ner för kung och fosterland ! xD Efter någras timmar arbete i solen så blev det pastagratäng med kyckling och blåbärspaj som efterrätt. Fick 200 kr för arbetet och 100 kr för att jag hade namnsdag för någon vecka sen av mormor how cind isn't that !? Så gullig är hon! Hem och på med träningskläder och drog till gympan och tränade ungarna. Nu är jag hemma och har äntligen fått pappa att sätta sig och meka med moppen.

p.s  jag skriver far för när jag skriver det andra vanliga ordet så blir det en smilis med tungan utsträckt :s tar nog bort dem för jag vill kunna skriva p-a-p-p-a...  Det har något med p:et att göra som det blir en smilis ist.

Söndag idag då vilket betyder skola imorgon,, vet inte om jag orkar haha. Men Sara följer med mig hem och vi ska fixa inför "utklädningsdagen" som niorna har på skolan jag går på och nu går vi i nian så vi ska klä ut oss. Men det är ju såklart en hemlis vad vi ska vara ^^) Det är seriestart för Mästarnas mästare ikväll kl 20:00 på tv 4 det brukar vara lite trevligt.

 Nu ska jag ta mig ett bad och försöka få bort tankarna som surrar i huvudet... 
När jag är själv så brukar huvudet gå igång och tänka.. idag kom en speciell tanke och den skrämmer mig.   What if?


När har ni utklädningsdagen då? :)

2011-03-27 kl 21:19:43

Den har vi nästa tisdag :)

2011-03-28 kl 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback