Torsdag 10/3

Hejsvejs !

S&M - Rihanna

Torsdagen avklarad, för att ha så hes röst att den ibland försvinner och jag låter som en gubbe så klarade jag mig igenom dagen. Har varit en helt okej dag. Franska provet gick.. bra hoppas jag får mvg men de vart lite som jag inte ens fått svar på innan så jag inte kunde öva på.. bajs med meeeen men. 

Imorgon är det fredag, får se vad som händer och fötter, har inte redigt bestämt men får hitta på något i alla fall ! . Lördagen är det fotbollsträning ska träna om jag får annars tittar jag på. Sen på kvällen blir det melodifestivalstittande med Saris. Söndag sova med Saris & Jansson för att sen leka på studiedagen (måndag.)
Fin helg, fin helg :D

Ska läsa vidare i en bok nu plus måla fransk manikyr som de kallas.  Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback