Im feeling good!

Godmorgon!
Det är fredag morgon och jag sitter på medialektionen och pillar lite med bilder till en mediauppgift. Vi ska ha tagit sex bilder under en viss rubrik. Jag har tre men måste ta tre till fast jag fortsätter med det hemma istället. Efter denna lektionen så har vi rast en stund sen blir det adventsfirande i kyrkan. Och det har vi istället för idrott. Efter kyrkan så drar jag och simmar en stund. Sen ska jag möta upp Frida och vi drar till grand för en titt. Ska se om jag kan hitta lite julklappar och så är det bestämt att vi ska ta oss en glass och prata gojja hihi. Det blir en riktigt bra fredag! Måste absolut hitta en present åt pappa förresten, han fyller år på fredag. Jag letade igår men hittade inte det jag sökte efter, får se om turen är med mig idag. Ha en fin fredag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback