Lördag den 5 November

Goddagens!
Vaknade klockan elva och var supertrött fast jag kunde ändå inte somna om så jag gick och duschade en varm dusch för att vakna till och göra mig lite fräsh inför kvällen. Har käkat frulle och sen rensat familjegarderoben där alla skor hör hemma. Det var ett antal skor om man säger så. Men fick på köpet lite uppfräshning om vilka skor jag äger.
Idag är det lördag och ikväll kommer tre fina tjejer till mig, blir alltså en tjejkväll. De sover här med. Ska bjussa på tacos och sen blir det gottigott godis och sånt och ha det fint hela kvällen/natten lång! Blir mysigt att träffa dem igen och prata om massa gojja som händer och gamla tider vi haft tillsammans. Men innan allt detta så måste jag städa rummet och inhandla maten.
Ha en fin lördag!

image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback