En gång ska du själv vara en av dem som levde för länge sedan.

Hej !
Söndag den 16 Oktober idag. Tanken att det är skola imorgon dödar mig långsamt men som tur är så kommer Fridan hit om en stund. Vi ska ut och leka bland löven haha. Jag ska fotografera henne hade jag tänkt i det fina höstvädret. Det är kallt men fint! Jag har lovat att bjuda på kakan när hon kommer som jag bakade igår. Fick nämligen ett recept av Jansson om en kaka med typ mandelbotten och chocklad på som är riiiktigt god. Men det går inte att äta så mycket så det är mycket över. Och så kommer min söndag se ut. Ha de fint :) !


älga lugnt tjejor ;)

2011-10-16 kl 13:16:21

Svar till becca:

Hahahaha xD vi såg ingen älg :'(

2011-10-16 kl 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback