LÖRDAG 1 OKTOBER

Godmorgon !
Woow, det är redan oktober nu. Åh vad tiden rinner iväg snart vinter igen!
Vaknade klockan 5 och tänkte, fredag måste upp om en timme... men sen kom jag på att det är lördag
vilket gjorde min dag väldigt mycket bättre! Skönt att få sova ut även om jag bara sov till halv tio tiden.

Idag så blir det en bra dag. Vid 2 tiden så drar jag till Fridaw. Vet inte vad vi ska hitta på och senare ikväll
så kommer några till. Kommer bli en riktigt bra kväll känner jag på mig! Sover hos henne. Ska bli kul att
träffas igen så sällan som vi träffas! Kameran följer med så det ska nog komma upp lite bilder imorgon.

Ha en fin lördag kanske skriver något senare ikväll, kram :) .

fin blogg hörru!

2011-10-01 kl 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback