Lördag den 22 oktober

Goddagens!
Sitter nyduschad med handuk på huvudet. Har varit ute och sprungit en runda.
Nu ska jag fortsätta vara lite aktiv och ta och plugga en stund. Idrottsprov nästa vecka + matteprov som många ettor gör tydligen. Men är ganska lugn över det för jag kan det mesta otroligt nog. Annars då, det är lördag idag! Ikväll så ska jag och Johannes kolla på hockey. Färgestad-Lakers. Jag har en lakers tröja eftersom jag tidigare har hejat på dem men nu får jag inte det för Johannes hejar på Fbk så... får låna hans fbk-halsduk så jag känner mig välkommen på deras sida. Är inte så speciellt insatt så bryr mig inte särskillt hehe. Kanske kan heja på båda i smyg *hihi. Efter det så sover han hos mig och imorgon ska vi vidare till mormor för att fira henne & syster!
Mormor fyller... 74 år och syster fyller 19 år. Det kommer bli en kalasbra söndag det med!

Ja det är bilderna som krabbar ;( men ska se om jag lyckas fixa det genom att göra som du säger mamma :D<3

2011-10-22 kl 14:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback