CRY ME A RIVER

Hej hej !
Sitter i skolan i onödan... har slutat men bussen gick för tio minuter sen så får vänta på 3 bussen. Cry me a river.
Så tänkte att jag kunde skriva lite här. Har inte så jättemycket på hjärtat men kan ju berätta hur min eftermiddag ser ut så får den som bryr sig läsa..
Först ska jag åka hem.. nä men ah, ska trycka i mig lite pasta med korv som far har lagat (mumma).  Sen dra till träningen OM jag har skjuts hem vilket ser väldigt mörkt ut just nu. För cykla hem vågar jag inte nästan en mil i mörkret, too afraid! Jahaja, sen är det väl Idol kväll? och efter det House. Sen är det ju så att jag har omprov imorgon... mitt första prov och jag failade. 85% failade i klassen så är ju inte helt efterbliven i alla fall. hehehe.

Söt bild från i sommras!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback