I CAN'T FIX YOUR BROKEN HEART BUT I CAN HELP YOU PIC UP THE PIECES.

Hejhopp ! :)
Är trött och otroligt seg i benen men humöret är på topp! 
Hade ju media idag i 3 h. Vi fick en uppgift i att filma idag, filma en scen då stämningen blir pinsam. Hihi.
Vi i min grupp filmade när en kille går på en väg och tittar bakåt och ser en tjej som han gillar.
Killen vänder sig hastigt om och går in i en stolpe hehe he. Rätt kul att filma men lite komplicerat
när man inte är fullt intresserad av just film. Annars så när vi hade hål i 2 ½ h så gick jag och Jullan
på stan och kikade. Har hittat lite kläder som jag tänkte köpa imorgon när jag ska gå på stan igen
för plånboken följde inte med idag.

Jahaja ikväll är det Idol igen annars händer inget speciellt så tänkte ta och gå en runda med hunden.
Ha de finfint :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback