THE AUTUMN IS HERE

Hej hej ! :)
Åh vilken höstliknande dag. Marken är nästan täckt av oranga/brun/gula löv som fallit ner från träden.
Det är så fint och mysigt. Med varma halsdukar och mössor, stickat stickat och stickat, mmm gosigt!  
Sitter i min morgonrock och är lagom trött i hela huvudet och benen.
Vaknade idag med huvudverk & illamående men hade omprov idag och sånt orkar jag inte flytta fram.
Så tog mig i kragen och gick hela skoldagen. Fick sluta en timme tidigare så tog bussen hem vid två.
Mamma, jag och hunden har gått en lång skogs runda så benen är helt bananas nu..
Ikväll är det Idol med det är ju om några timmar och plugg har jag ej så ska nog lägga mig i sängen
och se på film som lite tidsfördriv och avslappning. Ha en fortsatt bra dag!


Svar:

ON MY WAY MY DEAR ! ;D<3

2011-09-28 kl 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback