Lördag den 28 april

Goddag !
Lördag idag och det känns riktigt bra!
Gårdagen blev inte alls som planerat.. fika blev det med johannes men sen när vi drog till bion så satt vi där en halvtimme innan den började, reklamen började och när den var slut kom en personal in och sa att det var problem med filmen.. 15 min senare kom han igen och sa att det inte blir någon film. Besvikna gick vi där ifrån men vi fick tillbaka pengarna + varsin biobiljett till som ursäkt. Då var det helt plötsligt mycket mer okej!
Efter det så gick vi en runda för att vänta på bussen, började må dåligt och allt i kroppen vändes ut och in kändes det som, svettades & frös på samma gång så jag drog hem istället.. tråkigt!
Idag mår jag bättre men fortfarande lite feberkänsla. Har varit ute och gått en runda för att se om det blev bättre, nej det känns samma som innan så resten av dagen kommer jag slappa satan! Ska laga tacos och ha en myskväll för mig själv bara för att jag tycker synd om mig och min jävla mage som sabbar allt punkt.
Vet inte ens varför jag bloggar för har ändå inga nya bilder att bjuda på tyvär men ha en fin lördag människor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback