Fall down seven times, get up eight

Godmorgon !
Väntar på att Amanda ska vakna så tänkte passa på att blogga. Får nog snart skicka hunden på henne hehe.
Igår målade jag klart lekstugan, började på brunnen och sedan ringde mamma och frågade om jag ville med in till stan. Åkte in en snabbis och köpte en väska som jag tittat på länge men som inte funnits i den storlek jag velat ha men nu fanns den! Sen på vägen hem hämtade vi upp Amanda. Vi skulle haft skräckmaraton men vi såg bara en, Paranomal Activity 3 och sen blev det en komedi haha. Cyklade till ICA också igår på förmiddagen för att köpa ingredienser till bröd, när jag kom hem såg jag att receptet inte innehöll någon vätska och jag är oerfaren av bröd så vågad inte exprimentera men cyklade inte helt i onödan, fick nämnligen schemat för septembers helgjobb, WIIIIEE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback