iPhone ägare

Heey ! Har kommit hem från stan nu för en stund sen. Nu har jag äntligen köpt en iPhone !! Mycket glad ! Mamma och pappa betalade halva som en några-dagar-före-present weeii, puss på dem! Köpte två tröjor också kan visa dem senare. Förresten nu bloggar jag från min kära iPhone, fett gött att kunna gära det när som! Ikväll inleder vi kräftfisket så de blir grillning nere vid sjön, fint!


Nu börjar jag snart känna mig ensam med att inte ha en frukt-telefon ;))

Svar: Hihi jaa du anna det är du och stina kvar ;)
Matilda Gustafsson

2012-08-01 kl 18:33:41

GILLAR ICKE DIG, MATILDA!!!!!!!!!! :(

(Anna, vi får bilda grupp.....)

2012-08-02 kl 11:46:20

GILLAR ICKE DIG, MATILDA!!!!!!!!!! :(

(Anna, vi får bilda grupp.....)

Svar: hihihihih sorry Stinis men jag kunde inte låta bli (a)) !
Matilda Gustafsson

2012-08-02 kl 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback