Alla hjärtans dag - tema

Hej hej !
Sitter i skolan, sista lektionen. Vi har som tema alla hjärtans dag och därifrån ska vi göra en egen affisch som ska sättas upp på skolans väggar. Lite mysigt att hålla på med hjärtan (a) Slutar om en stund, ska hem och springa en runda och efter det plugga lite historia. Så ser min roliga måndag ut !


ska du springa i snön..? ;o akta så du inet halkar haha :)

2012-01-23 kl 18:52:22

tur det då ;)

har ni fått en dator i skolan eller ska du göra bilden på din egna dator hemma?(:

2012-01-23 kl 20:42:26

Hej hej! Jag har några frågor! De är dock lite privata men jag vill gärna att du svarar på de för du är så jäkla snygg och intressant!



1. Är du rakad där nere?;)

2.Vad har du för bh-storlek?;)

3. Har du haft sex? Om ja, med hur många?:)

4. Brukar du onanera?



Jag ber än en gång om ursäkt om de är för privata men svara gärna på dom! I alla fall någon!:)



Tack på förhand

Erik

2012-01-23 kl 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback