Lil Wayne Ft. Bruno Mars - Mirror

Godkväll !
Fredag idag, galet skönt med helg! Dagen bestod av evighets lång dag men det var rätt chill lektioner ändå så det är strunt samma. Fick för övrigt sluta en timme tidigare och då gick jag till centrum och fikade med mamma och hennes väninna som satt och fikade på ett nytt ställe. De satt och pratade så länge så jag gick runt lite i affärer och hittade då den gröna stickade tröjan som är i inlägget under. Har letat som en dåre efter en liknande men aldrig hittat.. nu äntligen är den i min garderob! Köpte också färg till håret för att göra det lite vinrött som det var tänkt från början när jag färgade. Syster hjälpte mig och det blev jättebra.
Så har min fredag varit och ikväll blir det bara lugnt och mysa! :)

Lil Wayne Ft. Bruno Mars  -  Mirror


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback