TIONDE JANUARI

Godkväll !
Första skoldagen är avklarad. Om det är okej att vara negativ så känner jag mig inte alls redo för en ny termin.. Vi ska i och för sig få ett nytt schema som börjar nästa vecka, alltid lite uppfräshande fast jag gillar inte att det bytt så vi slutar halv tolv på torsdagar och halv fyra fredagar när vi gjorde tvärtom förra terminen.. Meeen man får ju stå ut ! Nu ikväll blir det en titt på sveriges mästerkock sen ska jag fett lätt sova som en stock! Ha de gött :)

japp det har jag!:)



Det blir estet media på kungsmad, samma som du haha :)

Var ju där och kollade på öppet hus, och så var jag där med skolan och jag trivdes verkligen :) Ska dit på informationskvällen nästa onsdag igen :)

2012-01-10 kl 19:54:12

japp det har jag!:)



Det blir estet media på kungsmad, samma som du haha :)

Var ju där och kollade på öppet hus, och så var jag där med skolan och jag trivdes verkligen :) Ska dit på informationskvällen nästa onsdag igen :)

2012-01-10 kl 19:54:12

Jag startade med att få 2 prov imon och en inlämmning som ska vara klara tills imon, det är ju "kul"

2012-01-10 kl 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback