Torka dina tårar och lys som den stjärna du är.

Hej hej !
Nu är jag hemma och har precis fått i mig lite mat. Idag har dagen gått väldigt långsamt men det har varit ganska okej ändå. Många lektioner och sådär. Hade idrott sista lektionen och då var det den traditionella hinderbanan som tydligen alltid är efter julloven. Känner att jag kommer ha en skön liten träningsverk imorgon (y) ! Nu ska jag plugga lite, JA jag har plugg för en gångsskull. Har historiaprov fast datumet är inte satt ännu men nästa vecka någon gång så lika bra att börja redan nu. Sen ikväll blir det tv, Sveriges mästerkock & Biggest loser sverige ! Ha en fin kväll :)

Jag har INGA nya bilder förtillfället..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback