Fredag den trettonde

Godmorgon !
Har varit vaken ett tag. Sett på några avsnitt av Desperate housewives och ätit frukost. Har också hunnit cykla till ica, (nej jag jobbar inte idag) men fick lust att baka och vi hade inte ingredienser tillräckligt så det fick bli en cyklingrunda. Har precis tagit ut muffinsarna, det är chokladmuffins med nougatbitar i och på dem ska jag snart lägga på grädde som har oreokakorbitar i och tillsist som pricken över i:et ska det sättas dit lite noblessebitar. Aa kalas gott tror jag det blir ;) Ringde hit mammas kompis Majlis på lite fika så hon kommer nog snart. 
 
Ikväll ska jag dra vidare och ha Beck-maraton med mina sötisar Frida och Hanna! Like back in the old days! ♥Perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback