Norge 22-29 Juli 2012

Heeej ! 
Nu har jag varit hemma i några timmar efter en vecka i Norge i husbil med mamma&pappa och min bästa vän Frida! Det har varit mycket körning men i allt de där körandet så såg vi vackra landskap, lunnefåglar, vilda delfiner och upplevde många olika campingar. Det har varit en helt otroligt upplevelserik vecka även om vi suttit mycket i husbilen och åkt runt.
Vi åkte från Jönköping där vi hämtade husbilen kom ända till Strömstad där vi campade första natten. Sedan vidare över till Norska gränsen, förbi Oslo, vidare till andra sidan av Norge. Stannade på olika campingar, körde nedför västkusten och sedan tillbaka över Norge och lämnade idag husbilen igen och kom hem vid tre tiden. Jag är så himla nöjd med min första vecka på mitt sommarlov. Kan ju säga att roligare kunde jag inte få det eftersom min fina Frida följde med! 
Jag har massvis med bilder så tänkte börja kolla igenom dem nu och så kommer del 1 upp senare ikväll för det blir förmycket med alla bilder på en gång. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback