the world's best friend

Frida min favorit, hon fyllde 17 år igår! Jag hoppas att du hade en kalasdag med mycket gott och skoj! Jag har en present väntandes här hemma som du ska få så fort vi träffas hihi. Jag saknar dig massvis redan och vill också tillägga att du är den finaste vännen man kan önska sig. Jag vet inte hur jag ska beskriva hur lycklig jag är att du finns vid min sida. Du får mig alltid på bra humör och jag kan inte ha det bättre än vad jag har när jag är med dig. Så mycket magknip jag får att att bara skratta när jag är med dig, det är det bästa som finns! Puss&kram på dig, du är en fantastisk person, världens bästa vän!♥

sötetös vad du är bra !!

du är min bästa vän i alla väder och du är guld värd. du är det bästa&finaste jag har och utan dej skulle jag inte va hel.

tusen kilo kärlek pådej <3!

2012-06-17 kl 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback