Intressantare blogg får man leta efter

Heey !
Jag känner att min blogg är lika intressant som att kolla in i en vägg = n0ll. Det blir inte mycket mer än 1-2 inlägg per dag, dels för att jag inte hinner fotografera på vardagarna så det blir bildbrist och dels för att jag inte orkar ta egobilder så vad ska jag bjuda på? Men jag ska försöka komma på någon sätt för det är så roligt att läsa tillbaka vad jag gjorde för någon månad sen eller för ett år sen, för min egen skull alltså.
Idag har det varit en okej dag, tränade när jag kom hem och har övningskört med pappa, handlade på ica men där fanns inte allt så fick åka till rottne och handla där också. Men det var kul att köra med nya bilen iaf (y).
som sagt, bildbrist..

jag tycker din blogg är bra (a)<3

2012-05-09 kl 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback