Let your smile change the world but don't let the world change your smile.

Godkväll !
Sicken otroligt dålig uppdatering det har blivit nu på senaste.. 
Igår var det tjejmys med Stina, Julia & Anna som jag skrev. Det var så himla skoj och mysigt så det var en perfekt kväll! Åt tacos, glassbomb och chips och gottade oss totalt! Fast brännan som gjort att jag inte sovit sen torsdag så är jag rätt trött idag. Har varit med Johannes idag också, käkat god mat, tittat på Hamilton och gått en runda.
Ikväll hoppas jag på bättre sömn fast kan fortfarande bara ligga på rygg när hela framsidan är lite smått bränd om man säger så. (somnade i solen i torsdags).
Ha en suverän lördagskväll nu ska jag se på tv och chilla hela kvällen :)
Bilder från igår;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback