Breaking dawn

Blogg.se appen fungerar inte riktigt bra för mig just nu. Har två inlägg som jag inte fått ut denna vecka. 
Gick på bio ikväll efter skolan med Johannes. Breaking Dawn, förälskad i filmerna, förälskad i det underbara slutet och alldeles lycklig över att allt slutade så bra och inte bara filmen...
 
Har haft en jobbig vecka i de privata eller hur man ska säga, men min finaste bästa vän har funnits vid min sida både dagar och nätter och det finns inget bättre än en sådan vän. Allt blir så mycket lättare att slippa ha allt i huvudet för sig själv. Jag kan inte önska mig något bättre än dig Frida, utan dig vore världen urusel, urtråkig och alldeles hemsk. Evigt tacksam för att du finns för mig! ♥ (saknar dig så in i bomben.)
 
saknar sommaren lite också... men först mysiga julen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback