Torsdag den 8 november

- 22 månader med mitt hjärta idag. vilket betyder att det snart är två helt otroliga år tillsammans (L).
 
- Idag har jag bytt mina skor som sulan lossnade ifrån och det har inte ens gått en månad sedan jag köpte dem men jag fick ett par nya. (tack Stinis för sällskapet!!)

- Har fått i mig 7 clementiner under dagen sammanlagt.
 
- Har köpt en present till min fina far till farsdag på söndag.
 
- Imon efter skolan bli det gym och sedan träffa min bästa frida och sova där!
 
- På lördag blir det förändringar i håret.
 
- Jag ska jobba både lördag & söndag.
 
- Hejdå!
 

grattis finisar!

Svar: taaaack sötis! <3
Matilda Gustafsson

2012-11-08 kl 20:11:38

söta bilder!

2012-11-08 kl 20:57:50

7 stycken?! Attans, mitt rekord är 6 stycken :(( ;)

Svar: haha jaa där har du något att slå då ;)
Matilda Gustafsson

2012-11-09 kl 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback