Stockholm med klassen och samhällsklassen!

Godkväll! 
Idag fyller syrran år så vi har firat henne hela kvällen, grattis igen snygging! 
Har packat klart det sista som går så här dagen innan och taggar till tusen för Stockholm imon! Ska snart sova, blev inte mycket sömn igår när Johannes sov här, "sömndödare" typ hihi gullig är han!
och är supertrött i benen och axeln för jag fick gå hem idag, 8 km med datorn i väskan och kängor, grät inom mig vad jobbigt det va.. men får skylla mig själv att jag gissade på att någon vart hemma..
Har fixat nytt simkort från Telia btw för att se om min mobil får lite bättre teckning men nu i Sthlm lär jag ju ha så kan ju försöka blogga lite från det vi gör, får la se. Ha en fin onsdag-fredag! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback