YOLO

Hej hopp! 
Måndag idag och jag har studiedag. Har kommit in på internet nu, det har krabbat hela veckan så får se hur länge det funkar denna gång.
Igår drog jag till Frida&Thim efter jobbet, åt spagetti och supergod köttfärssås och sen glass med bullar, gott! Hade det himla kul, YOLO var nog det mest använda ordet haha. Åkte hem idag och cyklade hem från bussen, halsen frös till is men jag är hemma nu och har varit ute och gått en runda en timme och fotat fina hösten. Älsklingen kommer och sover hos mig ikväll(L)
 
Imorgon är det skola och min fina syster fyller 20 år!!!! superduper! 
På onsdag drar jag och klassen oh samhällsklassen till Stockholm! Schemat är ungefär så här:
Spökrunda, fotografiska, riksdagshuset, fritid typ 7h, kriminalmuseet och X-faktor genrepet. Sover på något hotel. Lääängtar! och så pricken över i:et så är det höstlov efter det! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback