mobillins

Igår firade vi mig igen nu när mamma kommit hem igen. Åt supergod Kreolsk gryta och philadelphia tårta som efterrät. Fick en present med trots att jag inte önskat mig någon. 
De var så här att för några månader sedan så beställde jag och pappa hem en lins till telefonen som gör att man kan fota macro samt stor vidvinkel eller hur man nu säger. De drogs pengar från kortet men ingen vara kom. Vi mailade och höll på men de slingrade bara bort sig från oss och sådär. (mrgizmo hette företaget bara för att förstöra lite för dem mohahah...) I alla fall så aa blev besviken men sen hade mamma ringt runt och kollat om de fanns någonstans och hon hittade, åhh vad glad jag blev hihi. 
Har inte fotat så mycket med dem än men här är några exempel från min Iphone 4 som jag har. 
 
macro
macro
macro
macro
macro
macro
vidvinkel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback