11 mars

Skrev prov idag sen slutade jag 08:45 och min andra lektion blev inställd så går runt sjön nu i väntan på bussen hem. Skön dag!


ni slutar alltid så tidigt och här är jag och ba ja men tidigast jag kommer hem är klockan tio över fyra ":)"

Svar: hihi ja sån himla tur man hade hehe :DDDStackare ni verkar ha ett hemskt schema! men de blir mindre i tvåan och allra minst i trean :D
Matilda Gustafsson

2013-03-11 kl 20:30:21

Halloj, bloggtorka har du haft någon sån nyligt? Jag har tyvärr en för tillfället och behöver all pepp av alla andra bloggare så jag liksom får nån motivation. Kan inte du bara skriva en liten peppig kommentar, hade varit awesome och tycker du jag ska starta nån tävling med ett awesome pris eller liknande? Kommentera, tack på förhand <3

http://byyemelie.blogg.se/2013/march/noll-inspiration.html#comment

2013-03-11 kl 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback