sur som bara den :o

Tjoooolahopp :D
Signe spelar piano, mammi syster sover, teodor är sur på mig(berättar längre ner) morbror och pernilla lagar mat, pappa sover, baxter letar efter mat och jag sitter vid datan, vilken social släckt man har xD

Jo teodor blev jag sur på för att han slog mig med hans "wii ratt". Vi spelade ändå vidare och så pratade han  så jävla högt så jag höll för hans mun och då råkade han krocka med rallybilen och blev fettma sur på mig !!! haha och han är det fortfarande,lääääskigt :o haha!

En bild på signe som är från systers blogg, har nämligen ingen datasladd så lägger in alla bilder när jag kommer hem:)

tack det samma =)

Vilken mysig bild.

2010-04-04 kl 08:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback