gaaaahhhh :D

Shiiiiiiiiit vad roligt det är att köra moppe  (a). Fett kul !!!!!!! :D
Gick bra som tusan idag. Tränade med en större grupp. Mycket roligare, dom kan mer ;)
Sen när jag skulle köre hem stod jag på en gräsplan asså jag stod på mopped eller ah moppen mellan benen om ni förstår:P ah och så skulle jag knäppa jackan... trillade xD men det blev jättemjukt(som tur var) med mina starka armar ;)

Nu ska jag ta fram lite kläder tills imorgon, outfit kommer såklart imorgon på morgonen som alltid :)
Imorgon blir det att köra moppe igen (:DDD) Sen efter skolan bjuder sara mig på bio och resturang som en födelsedagspresent hihi och jag sover där med :)

Lördag: Augustifesten. Förfest hos moi sen sover hos sara. Bäääst !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback