JAG KLARADE DET !!!!!

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR I DAG ÄR DET EN UNDERBAR DAG... för mig iaf ;)

Eller ah, skolan vart ju typ helt okej. Hade någon sju-kamp men tog ledigt
 sista halvtimmen(berättar senare) då dom berättade vem som vann.
Men hörde av en säker källa att det inte va mitt lag.. Jag vart lagkapten xD.
Fick också vårt nya schema... helt okej faktiskt. har sovmorgon på fredag
men det är bara 25 minuter.. men för mig som ska köra moppe blir det iaf en timmes mer sömn.

Jo vid tre tog jag brumbrumbussen in till staden. Vid busshållsplatsen vart det en
man i typ...25 års åldern som frågade först på engelska sen svenska och ah 
det blev lite svengelska-talk där  ;)
Jag gick på min sista moppelektion. Övade lite på en dator sen och sen tog jag
mitt beslut. Ska jag göra slutprovet eller ska jag inte ???
200 kr om man misslyckas. Men jag gjorde provet !
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
OCH JAG KLARADE DET !!!!!!
hehe lite glad sådär :$ ringde sara och typ skrek i telefonen xd
Sen mamma och när jag kom hem va de en liten söt flagga vi alltid har på bordet
när någon i familjen fyller år eller något trevligt tillfälle och där stod den hihi :D
sen fick jag en chokladboll av pappa hahahah :P♥

Nu ska jag fortsätta se fångarna på fortet. och fira mig själv ;)
pusspuss hörs i morgon gott folk :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback