Njuta av dagen och tagga inför helgen !


Gaah vad söta alla är som ger min så gulliga gratulationer på facebook, tack alla ni är för fina ! :D

Fick moppen idag då, fast har kört slut på bensinen ..:$$
Sen smink av syster min :)
Määndy har åkt hem nu, ska grilla nere vid sjön ikväll mysigt.
Ba njuta av att äntligen ha blivit 15 härliga år ! Niiiiice !

Nu i helgen är det ju Karl-oskar dagarna !!
Imorgon (fredag) :
Jag och sara drar till frida och ha de nice sen drar vi "alla", några stycken in och röjer stan... Kommer bli otroligt bäst.
Frida och jag har lovat varandra att vi ska slösa en hel hundring var och åka den gigantiska karusellen. ! :D
Sen blir det att nana hos frida. Bättre kan de ju inte bli (yyyyyyyyyy)
Dagen efter (lödrag) :
Drar in till stan igen med Frida. Blir riktigt nice det med. Vet inte vad va hittar på men lite shopping med säkert ;)


Min moppeee (L)

det kommer blir heelt AWSOME helg!! gaaah vad jag längtar :DD <3

2010-08-05 kl 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback