Ojj oj oj !

Där rök denna dan hah har tyvär inte hunnit blogga ett piss idag. Men men nu är jag tbx hah.
Ska visa bilder sen igår och berätta lite...

Fredag:
Jo vi skulle ta bussen till stan, 16.38.. meeeeen den kom aldrig. Medans vi väntade på nästa buss som vi hoppades på att den skulle komma så kom det tyskar. Dom frågade om det fanns ngt bed&breakfast i rottne. Men det finns inte i rottne däremot i braås så vi visade dom på kartan och jaa hoppas ni hittade dudes ;)
Sen kom den bussen vi skulle tagit (försen as hell !) Den komm 18.20 hahah. Men bussen hade gått sönder så vi fick gå in gratis.

In i staden och vi strosade runt, träffade massa trevligt folk och rixfm började, segt i början men sen kom DARIIIIINNN !! gahh he's amazing !!! Jess och rox fick en släng puss av honom som dom gett til honom (aviiiisss)
Jag och frida åkte världens läskigaste karusell (booster) Fick nog nästan hjärtattack där uppe :ooo
Jag och frida köpte sen varsin helium-ballong  eller vad det heter. Vi gjorde ett hål och sen tog djupa andetag av dom och lät så otroligt kul,skrattade ihjäl mig fasiken vad roligt de va. xD
Nanade hos frida sen på natten.

Lördag:
Vaknade viiid hmm.. halv elva ba för att frida skulle ta hand om hundarna hah.
Gjorde iordning oss och åkte in till stan igen. Köpte mig en skjorta på Gina för 199:- Visar den imorgon.
Ät mycket god mat. Frida  hade typ 700 spenn och jag blev så hysterisk, hon gjorde inte av sig med dom !!! Hallå lixom, visst bra för henne men ändå jag skulle köpt upp dom direkt !! Men till slut köpte hon en kräm och nagelack ;P

Tog bussen hem. Träffade på kasper, lääänge sen :o pratade lite. Sen gick dom av (frida&sara och kasper och määndy) så jag blev lämnad själv :(( *snyft* 
Köpte grill mat och drog ner till sjön med mammi pappi och doggie. Körde moppe. Har äntligen börjat fatta hur man gör(AAAAAAA) Grillade och hade det mysigt. Körde sen hem och nu sitter jag här :)

NU KOMMER BILDERNA :


Stolta sara som hade en sån hatt som allla andra har så jag och frida vart mycke stoltare över att vi inte hade ngn (A)

Frida, jag & Sara

Sara, Frida, Jag & Bella

Fick däremot ingen bra bild på Darin *ledsen, riktigt ledsen*
Men men nu ska jag kissa. Är så otroligt kissinödig !!! Har inte kissat på hela dan (jätteviktig information!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback