slutar med fotbollen...

Hellojj ! :)

Hemma nu.. riktigt roligt har det varit. Köpte thim ett armband as snyggt
och han köpte en tröja jag valde ut höh (förtidsfödelsedagspresent)
eller vad man säger :P
Åt på "orangastället" Coretto. Tog en glass och sen drog jag hem
och thim på moppeprov. Han klarade det wihooooooooo :DDDDD Stolt över dig ;)

Har tagit ett svårt beslut idag..
Har tänkt på det ett tag, det handlar om fotbollen.. jag slutar.
Det tar för mycket tid att köra dit och hem och sammåka och allt sånt. :( .
Och när skolan börjar är det väääldigt tight om tid för prov och läxor(låter som värsta nörden)
Men men jag får hoppas att det börjar ngt lag i braås ist före så himla mycket bättre.
Fast att jag kommer sakna gullungarna från åby! Men men vart så himla trött på att åka så långt..
Men jag måste ju röra på mig !!! Så ska fortsätta springa 3 gånger i veckan och styrke och så.
Och det ska jag hålla där med basta !! (:

tröjan (:

jag tycker helt klart att vi ska starta ett eget lag i braås :D jah är värsta inne på d xD haha :P <3

2010-08-03 kl 17:27:32

hahah om de vore ;D <3

2010-08-04 kl 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback