sprungit fel 3 gånger, sammhället är inte min grej

Hejhopp folket ! :D

Mormor har inte haft något internet men sen visade sig att morbror Patrik hade en så lånar den nu :)

Idag har jag varit duktig igen . Har klippt klart hela trädgården. 300 kr fick jag av mormor :d
Sen fick jag en chocklad ask av henne med som en liten extra present i födelsedags present (hon betalade lite av moppen) Så snäll är hon ! Tack mormor ! :D

Svettig som en gris fortsätter jag att svettas genom att springa en runda.
Sprang lite i samhället + skogen. Sprang nog fel 3 gånger i samhället. Inte så van vid att springa så bland så många hus xD
För er som inte känner mig, jag bor på landet..
Det skulle vara ett slags skämt....:$

Vi har ätit grillat & potatis & sås.
Just nu springer Teodor och Signe över hela trädgården och letar mördarsniglar.. uew !!!!!
Imorgon ska vi åka hem till mig, och ha en kräftskiva. Mumms, blir dom första kräftorna för i år (L)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback