:@@@@

Torsdag.
dagen vart bättre än igår ! piggare och mår bättre. :)
men shiieeet vad förbannad jag är nu !
det är någon liten jävla fucking respekt lös person i skolan som inte har något liv och böjt mitt hänglås till mitt skåp. köpte nyss ett nytt lås för någon öppnade mitt förra. även om det vart nyckel.. frida tappade bort min nyckel för ett tag sen och någon har väl det-.- jaja jag köpte iaf ett kodlås igår för att ingen skulle kunna öppna men då är det någon som böjt låset så jag knappt får upp det-.- damn vad less jag blir på sådant folk. tänk lite någon gång !!!!! :@@@  görs det om och böjs ännu mer får jag pms seriöst !!!!


har kollat på paradise hotel nu, det börjar dra ihop sig till final nu. fett kul att ett par åker ut för otrevlighet mot personal xd. ska ta mig en dusch nu och ta't lugnt. hejdå !


morgondagens klädsel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback