Lååågt ! :P







Dom har förstört min väg !!
Ni ser dom stora gråa stenarna har dom lagt över hela vägen helt sjukt . Skulle springa en runda idag men när jag märkte stenarna rök den springningen, lågt säger jag bara lågt ! Så det blir ingen springning idag :/
Tror inte det är en ända kotte som bryr sig.. haha
Kommer få problem när jag ska cykla till bussen, kommer nog slira ett antal gånger :P

Nu ska jag städa mitt rum, sen ska jag rensa min gaderob den börjar gå sönder så proppfull den är . Ska testa massa gamla kläder, iaf gamla för mig :P



sv; taack sweet heart <3

mee likeade den där bilden med din blå nagel! <3

2010-06-12 kl 16:25:05

fina bilder! :)

2010-06-12 kl 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback