07:32

Godmorgon alla sötnosar !
Jobbig morgon, upp vid sju men de är bara att hoppa upp och stutsa så går de fort att vakna ! Nu har jag sminkat klart mig väntar bara på sega rox som sminkar sig haha  ;) Sedan tar vi bussen in till stan och praoar hela dan (de rimamde(aa)) Yeyyy!!  Nä men a,, bussen går lite senare så vi hinner gå på stan sen ikväll, ska hitta:

♥Höga stövlar typ (ni får bild på de sen om jag köper förstås)
♥Puder & puderborste
♥Ögonfransböjare
sen blir de säkert något mer när tilda väl är i stan ;)
Ha en trevlans dag allihopa pusspusspuss x2 haha.

sv; typ skolan sen vet jag inte , sjdå? ;D

2010-03-18 kl 07:48:34

godmorgon!

söt blogg du har! :D

2010-03-18 kl 07:54:59

Det är väldigt snyggt med höga stövlar, så hoppas att du hittar några fina! :)

2010-03-18 kl 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback