u-u-underbar vecka♥

Godkväller alla små barn..ungdommar..vuxna..tillsist men inte minst alltid..gammligar ;)
Nej men aa hej, veckan bakåt från måndags med Roxana har varit underbart roligt flummigt och bäst helt enkelt ! Har haft de kul varenda sekund, tack rox ! Absolut ett oförglömligt minne!


Idag fick vi städa tills lunchen, haha inte roligt att städa men att städa med rox är roligt !

idag har jag hålllt en dammvipp för sista gången!

Hemma hos rox idag vid tyyyyyp...5-6 tiden

Hemma hos rox och hennes finfina spegel ;)



Till sist och..minst lilla jag :)
Senare på kvällen kom jess och störde mig (rox fick ngn att prata med :P) när jag bååål glodde hanna montana filmen haha den är ju as kul ;) Mycke mysig kväll med dom och nu är jag hemma igen, hem ljuva hem ! haha nej men  ska bli skönt att slippa trängas med ngn i sin egna stora säng !♥♥♥♥ Ska lägga ögonen på en film sen nana lääänge!

Puss godnatttttt♥


sv; det ska jag också göra (:

2010-03-19 kl 22:22:41

Tack för en underbar vecka själv gumman!

Uschh äckelbilder på mig. :( <3

2010-03-19 kl 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback