begravning

Gokväller :D
Det var inte min dag idag. Har typ haft feber hela dan haha (hoppas jag inte smittat ngn ;)) Efter skolan stack jag hem med matilda och sen träningen fast vart inte med så mycket p.g.a febern men vi fick kladdkaka sen efter värsta gott :D

Imorgon äre fredag händer inget spec i skolan men hoppas jag e lite glad för sen på kvällen ska vi (min släckt, mammas sida) gräva ner morfars urna känns hemsk även om det inte blir ngn skillnad om han är under eller över jorden. Vet inte redigt om jag kommer gråta eller inte de kommer ju som sagt inte blir ngn skillnad han är fortfarande inte vid liv om man kan säga så men om dom andra gråter så gråter aoutomatiskt jag. Vill ändå att han ska komma tbx. Hatar döden ! Kommer aldrig mer få träffa min morfar helt värdelöst :( ush fy & blö på denna värld !
Äter nog hos mormor sen hem och nana vet inte, får man ta bilder på begravningar ? vill göra det som ett minne. ska försöka smygfota lite är kanske lite ohyffsat, äsh jag gör de om jag vill besätmmer jag (:




Sv: Tycker du det? Jag får se, men det

skulle va kul iaf. :D Varsågod! :)) <3

2010-05-06 kl 22:06:21

Godmorgon mathilda :D Sovit gott?.. jag hade värsta natten på länge pimplar kaffe haha XD :)

2010-05-07 kl 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback