blomstermästare

Ojah rubriken stämmer ;)
Har precis kommit hem från en dag på jobbet (a) låter stencoolt.
Har haft det ortoligt bra, är inte trött efter en dag som jag va förra året på citygross.
Nä utan det har varit en helskön dag med rättså mycket att göra ändå.
Har lärt mig massa namn... kommer ihåg vissa iaf.
Sen idag så vart jag och Johanna, henne jag är hos, lämna blommbud. Så vi körde till Ramkvilla och lämnade den blommbuketten. När vi skulle hem sen så körde hon ett annat håll (jag trodde hon visste att det gick att köra det hållet också så jag sa inget) men det visade sig efter några kilometer att hon inte visste de. Hahah lite skratt där ja :P

På lunchen denna veckan ska jag igentligen äta på skolan (uew) Så fikade hos farmor idag och resten av dagarna tar jag med mig mat. Ska laga pasta med skinksås nu (till nu och imorgon) är vrålhungrig för åt ju bara bulle och saft hos farmor.

KraaM

Heta bilder från google.

heja bilder från googel! :DDD <3

2010-10-04 kl 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback