blooodet droppar, blooodet droppar

mjukisbyxer imorgon. soft asså ;)

duschat och ny rakade ben. På något sätt (kommer inte ihåg hur) så kom jag och frida och sara in på samtalet att vi oftast inte skär oss så mycket när vi rakar benen... jag gör det verkligen aldrig typ och så ba gör jag de idag !!! de svider :/ bloooodet droppar, blooodet droppar :p

det står pizza på menyn idag, tur som bara en att jag sprang innan.. för mig asså :P
p.s min moppe funkar perfekt nu går bättre än aldrig förr ;DDDDD


bara för att jag saknar cypern så j*vla mycket !!!!!!!!!!!!!!

hahah siiicken otur du d där med rakningen ;P

när man pratar om trollen så står dom i fastun xD <3

2010-09-01 kl 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback