ett gangster gäng kossor

heeeeyy igen :d
Har sprungit en runda nu. Gick ovanligt bra.
Fast hade lite outur...
Skulle springa en runda jag kallar "kyrkorundan" ´det är en runda på 5 km.
När jag hade sprungit ca 1 km så vart jag i skogen och fick helt plötsligt syn på ett gäng kossor som stod just där jag skulle springa och såg tuffa ut. Och eftersom man bor på en bonnagård borde man ju inte vara rädd för kossor men jag är ett undantag så jag vände och sprang en annan runda på 4 km :p

Ska ta och leta fram kläder tills imorgon kommer ta evigheter. vill ha nya kläder !!!! men kläder kostar money och jag har precis lagt mina pengar på hårfärgningen så får vänta lite eller fråga mamma snällt (aaa)

Kiss&hugs !

fina men läskiga ! (tog en bild från google)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback